Tv2 ettermiddagen oppskrifter oppskrifter

Hjemmelaga Oreo Cookies

Så kom dagen da jeg endelig kastet meg ut på en av de store “snack” favorittene hos sønnen min, nemlig Oreo cookies
Helstekt kalkunfilet

PRØV OGSÅ MINE ANDRE KALKUNOPPSKRIFTER. Utrolig saftig kalkunkjøtt. Perfekt til søndagsmiddagen. Nammis. – Oi, den var saftig
Pai med grønn asparges

I dag ble det derfor denne aspargespaien til lunsj som vi spiste på ettermiddagen ute på terrassen i strålende sol
Patchwork: August

Her kommer månedens lappeteppe av Instagram-minner. August begynte med kosefrokost i form av bananpannekaker med bær
Noen glimt fra 17. mai

ettermiddagen dro jeg på 17. Jeg var tidlig oppe, og pyntet med flagg utenfor huset. For en fin 17. mai det var i går

GOD HELG:)

Her i heimen har vi ikkje gjordt stort anna enn å fyre i peisen i ettermiddag /kveld. Berre slappa av. Med sår hals,tett nase,vondt i heile kroppen og 18 kuldegrader ute var det berre å finne roa i sofaen med pledd,te og tv/data

Forsøk på att summere reisen. (lang bloggpost)

Vi var på portvin- og sjokoladematchning med Fran Bigelow på ettermiddagen når vi var tilbake på skipet og vi spiste middag sammen med Ali i sjømatrestauranten Le Marche

Reiseguide London

Selv om det var mindre folk der enn på ettermiddagen ar det fortsatt enormt med folk. I vinterferien i fjor tok jeg og Caroline turen til London

Kaffe – sunt eller usunt?

Jeg er svært sensitiv for koffein og har alltid slitt med å få sove dersom jeg drikker kaffe for sent på ettermiddagen

SØNDAGSFRISTELSE OG TRICEPSØKT MED SØS

Denne søndagen er lang kjenner jeg. Var barnevakt hos søs, og med 5 barn i hus og morgen kl 05. 00 var det litt mindre trøkk på morgentreningen kan man si
A winner and a Wednesday

- Summer Games Done Quick med strømming på TV’en absolutt hele ettermiddagen og kvelden. Hvem vant Willy Wonka-koppen
Five years and a trip to Scotland!

I dag er det fem år siden han og jeg ble kjærester. Fem år. Tenk å kunne ha det så fint, så lenge, med den flotteste man vet om

Ryfylkeferie – dag 6

Utpå ettermiddagen ble vi alene igjen, riktignok ble mannen værende igjen. Den store besøksdagen. Veldig kjekt å våkne med hytta full i folk

FØRSTE GANG I STAVERN

Men i går tilbragte vi ettermiddagen på markedet her med både en sommerpils og pizza. I går ankom vi Stavern for aller første gang

Boats! Boats! Boats!

I går var det torsdag, men for Jonasflotte og meg var det søndag. Vi hadde nemlig brukt onsdagen som lørdag, ettersom begge har ferie
To Scotland: A good start

Flyet gikk ikke før utpå ettermiddagen, så vi rakk å sette til livs hvert vårt digre, diggbare smørbrød på Nighthawk Diner

Bygging og erfaringer hagebod Lillevilla 59

Gosh så godt å være ferdig. Det har vært en travel reise, men nå er den altså over. Boden er oppe og ser ganske så stolt og vakker ut der den står